:: euro2day ::

















Έτος 13ο Αρ.Φύλλου 623 25 Φεβρουαρίου - 2 Μαρτίου 2010


Αναλυτές: σημειωτόν εν όψει
για τα διεθνή χρηματιστήρια


Tην ώρα που τα hedge funds προχώρησαν σε μείωση της μόχλευσής τους το πρώτο διάστημα του 2010 και οι θεσμικοί επενδυτές περιέκοψαν τις θέσεις τους σε μετοχές προς όφελος των μετρητών, τα μεγάλα κρατικά ελλείμματα και χρέη, σε συνδυασμό με τον περιορισμό της φθηνής ρευστότητας στο σύστημα, επιβαρύνουν με νέα αβεβαιότητα τις αγορές.

ΣEΛ. 40 - 41



Σοφοκλέους: στο τρίγωνο των Βερμούδων...

Oι ελληνικές αγορές υφίστανται σοβαρό πλήγμα εξαιτίας των ανησυχιών για τη χρηματοδότηση του κράτους. Με την εκτίναξη στο κόστος δανεισμού και τη διατάραξη στην αγορά των κρατικών ομολόγων, η αναταραχή στην αγορά των εταιρικών ομολόγων δεν βρίσκεται μακριά. Άμεσα συνδεδεμένη με την πορεία του spread των 10ετών ελληνικών ομολόγων είναι και αυτή της Σοφοκλέους και των μετοχών. Από τα χαμηλά του Μαρτίου του 2009 έως τα υψηλά του Οκτωβρίου του 2009, η πορεία των ελληνικών τίτλων και του spread του 10ετούς είναι αντιστρόφως ανάλογη, αφού σε όλη τη διάρκεια του ανοδικού momentum το spread μειωνόταν σταθερά και βρισκόταν κάτω ή κοντά στις 150 μονάδες βάσης, φτάνοντας μέχρι το κατώφλι των 100 μονάδων βάσης.

ΣEΛ. 12 - 13



Κυριαρχία των «μεγάλων»
στην αγορά σούπερ μάρκετ


Tους παραδοσιακούς «παίκτες» του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και όχι τους hard discounters, όπως θα αναμενόταν, έχει... ευνοήσει, όπως όλα δείχνουν μέχρι τώρα, η οικονομική κρίση. Ήδη σε λιγότερο από δύο χρόνια ο χώρος των hard discounters εντός των ελληνικών τειχών μετρά δύο ηχηρές αποχωρήσεις -της Plus Hellas και της Dia Hellas-, ενώ και οι δύο εναπομείναντες, η Aldi και η Lidl, φαίνεται πως δεν έχουν καταφέρει να πετύχουν τους στόχους τους, παρότι μάλιστα οι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

ΣEΛ. 19



Σε νέες συμπληγάδες το λιανεμπόριο

H ύφεση της ελληνικής οικονομίας, η πιθανή αύξηση στον ΦΠΑ κατά 2% και η έλλειψη ρευστότητας σε όλο το φάσμα της αγοράς πλήττουν ακόμη περισσότερο τις εμπορικές επιχειρήσεις, οι οποίες οδηγούνται μοιραία σε αναθεώρηση των business plans και των προβλέψεών τους.

ΣEΛ. 17


Back2Top


Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος που κυκλοφορεί

Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr