Τους ξύπνησε ο "νέος"!
Όσοι εκ φύσεως ήταν ευγενικοί χαρακτήρες μειδιούσαν, οι υπόλοιποι
δε γελούσαν απροσχημάτιστα στο άκουσμα -πριν από καιρό- της
εισόδου της ΝΟΥΝΟΥ στον χώρο του γιαουρτιού. "Εντάξει,
καλό και πασίγνωστο σαν brand name το ΝΟΥΝΟΥ, αλλά στο γάλα.
Τι ξέρουν αυτοί από γιαούρτια;", ήταν το σκεπτικό τους.
Βέβαια ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, η ΝΟΥΝΟΥ
μπήκε στο γιαούρτι και όχι μόνο μπήκε, αλλά κατάφερε να πάρει
(μέχρι στιγμής) ένα αξιοσέβαστο μερίδιο αγοράς, που οι πληροφορίες
το ανεβάζουν στο 10% της εγχώριας "πίτας"!
Η καμπάνια και η αναγνωρισιμότητα του brand
name σε συνδυασμό με την εξαιρετική ποιότητα του προϊόντος
κερδίζει πόντους (μέχρι στιγμής). Βέβαια, εδώ ο νεοφερμένος
δεν είναι άπειρος μετωπικών συγκρούσεων, ούτε και αυτοί που
διαφέντευαν τόσο καιρό τον χώρο του γιαουρτιού.
"Μάχες" στα ράφια, λοιπόν, να περιμένουμε,
αλλά ο τελικός ωφελημένος δεν θα είναι άλλος από τον καταναλωτή
(για κάποιο διάστημα μάλλον θα ξεβολευτούν χάνοντας τον ύπνο
τους οι μέχρι χθες "γιαουρτάδες" - ώσπου να προσαρμοσθούν
στα νέα δεδομένα!).
ΥΓ.: Να ήταν μόνο το γιαούρτι; Αμ δε! Είναι
και το γάλα που έχει μπει "σφήνα" στον χώρο των
γαλακτοκομικών με την ταχεία διείσδυση του "Όλυμπος"
στα ράφια των ψυγείων μας, που κερδίζει ταχύτατα μερίδιο αγοράς,
αν και ακριβότερο από τον ανταγωνισμό, έχοντας καταφέρει έτσι
να περάσει την εντύπωση του γάλακτος premium.
Πώς δεν σκέφτηκε άραγε και ο Louis Vuitton
να μπει κι αυτός στα γάλατα να σαρώσει;
Έρχονται ειδήσεις
Επαφές με μεγάλους θεσμικούς επενδυτές στο εξωτερικό είχε,
μεταξύ άλλων, ο διοικητής της Εθνικής Τράπεζας, κ. Τάκης Αράπογλου,
την εβδομάδα που πέρασε.
Παράλληλα, η διοίκηση του μεγαλύτερου εμπορικού
πιστωτικού οργανισμού της χώρας φέρεται να εξετάζει και όλες
τις προσφερόμενες λύσεις που έχει ως προς την επιλογή συμβούλου,
ο οποίος θα αναλάβει να διερευνήσει για λογαριασμό της το
ελληνικό και το διεθνές ενδιαφέρον για την περίπτωση του Αστέρα
της Βουλιαγμένης.
Υπενθυμίζεται ότι, όπως είχε γίνει γνωστό ήδη
από τις αρχές του φθινοπώρου, η εξέλιξη αυτή θα λάμβανε χώρα
στα τέλη Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου. Φαίνεται, λοιπόν, ότι
τώρα ήρθε το σχετικό πλήρωμα του χρόνου.
Σε ό,τι αφορά την Εθνική Ασφαλιστική, η αναδιοργάνωση
της εταιρείας προχωρά κανονικά, με την προσθήκη και νέων στελεχών
από την αγορά, ώστε να καταστεί το σχήμα όσο το δυνατόν πιο
ανταγωνιστικό και να διατηρήσει τη θέση του leader που κατέχει.
Ο μεγαλύτερος στόχος, όμως, ήταν και παραμένει
η ανάπτυξη του κομματιού των τραπεζοασφαλειών σε συνεργασία
με τη μητρική τράπεζα. Εκεί θα κριθεί ουσιαστικά και το στοίχημα
της αναδιοργάνωσης.
|