f
 :: euro2day ::















Έτος 27ο Αρ.Φύλλου 1359 5 - 9 Απριλίου 2024


Συνολικά. πτώση

Αντίθετη στο αφήγημα για περιορισμό των πληθωριστικών πιέσεων είναι η κατάσταση στον κλάδο της ελληνικής μεταποίησης, όπως καταγράφεται στην έκθεση της S&P. Όπως αναφέρει η έκθεση, επιμένει και τον Φεβρουάριο η έντονη αύξηση στα κόστη λόγω των προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού και τα δρομολόγια μέσω της διώρυγας του Σουέζ. Οι τιμές των εισαγόμενων υλικών, σημειώνεται σχετικά, αυξήθηκαν με τον εντονότερο ρυθμό που έχει καταγραφεί από το ξεκίνημα του 2023.

Την ίδια στιγμή, οι εταιρείες συνέχισαν να μετακυλίουν το υψηλότερο κόστος στους πελάτες, καθώς οι τιμές χρέωσης αυξήθηκαν με ιστορικά υψηλό ρυθμό, επισημαίνει η S&P.

Πάντως, παρά τα σινιάλα για επιμονή των υψηλών τιμών, ο οίκος προβλέπει ότι ο δείκτης τιμών καταναλωτή στην Ελλάδα θα εξασθενήσει στο 2,5% φέτος, χαμηλότερα από τις επίσημες προβλέψεις της Κομισιόν και της ΤτΕ για το 2024 (2,7% και 3% αντίστοιχα).


Έτοιμη για το Χ.Α.

Για εισαγωγή στο Χ.Α. ετοιμάζεται η Noval εντός του τρέχοντος μήνα. Το βασικό σενάριο προβλέπει έκδοση τουλάχιστον 35,8 εκατ. μετοχών, ώστε να επιτευχθεί ελάχιστο free float 25%, στο τραπέζι, όμως, έχουν πέσει και εναλλακτικά σενάρια.

Η ΑΕΕΑΠ έκλεισε το 2023 με εύλογη αξία επενδύσεων σε ακίνητα 557,3 εκατ. ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται η συμμετοχή στη μικτή (50%-50%) με την Brook Lane, εταιρεία Grid.

Τα έσοδα από μισθώματα ανήλθαν σε 29,3 εκατ. ευρώ, τα προσαρμοσμένα EBITDA σε 17,8 εκατ. ευρώ και τα κέρδη σε 64,6 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 47,6 εκατ. από αναπροσαρμογή ακινήτων σε εύλογη αξία.



Back2Top


Περισσότερα σχόλια στη σελίδα 2 - 3
στο τεύχος που κυκλοφορεί

   
Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr