:: euro2day ::















Έτος 16ο Αρ.Φύλλου 797 28 Ιουνίου - 2 Ιουλίου 2013


Τα 8 «βαριά χαρτιά» που ξεχωρίζουν

Παρά την πίεση από την εξαετή ύφεση, στην αγορά υπάρχουν εταιρείες που αξίζουν την προσοχή των επενδυτών, αφού από τα οικονομικά τους στοιχεία δείχνουν ότι μάλλον θα βγουν όχι μόνο αλώβητες, αλλά ίσως και ισχυρότερες! Ο εντοπισμός τους είναι μάλλον δύσκολη διαδικασία, ωστόσο υπάρχει ένα σημαντικό εργαλείο για τη μέτρηση της χρηματοοικονομικής κατάστασης μιας επιχείρησης. Ο δείκτης Altman Z-Score δίνει αξιόπιστα αποτελέσματα αν αναλυθεί σε βάθος χρόνου γιατί συνεξετάζει πολλά σημαντικά στοιχεία. Σαφώς και τα αποτελέσματα δεν είναι απόλυτα και θα πρέπει να συνδυάζονται με την ανάλυση και άλλων στοιχείων.

ΣEΛ. 12



Ψάχνουν ρευστότητα μέσω ακινήτων

H επανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών συστημικών τραπεζών ολοκληρώνεται και κανείς δεν σε θέση να πει πότε και κατά πόσο θα βελτιωθεί η ρευστότητα στην πραγματική οικονομία. Πολλοί από εκείνους που είχαν θέσει ως ορόσημο την επανακεφαλαιοποίηση των εγχώριων χρηματοπιστωτικών ομίλων, τώρα βάζουν κι άλλες προϋποθέσεις για να αρχίσει να παίρνει μπροστά η χρηματοδότηση της πραγματικής οικονομίας, όπως τις δυνατότητες των τραπεζών να δανειστούν από το εξωτερικό ή έναν μαζικό επαναπατρισμό καταθέσεων από την Βόρεια Ευρώπη.

ΣEΛ. 6



Ποιες εισηγμένες ψάχνουν
ευκαιρίες στο... χωράφι!


Όλο και μεγαλώνει ο αριθμός των εισηγμένων που βλέπει ευκαιρίες στην αγροτική παραγωγή και μάλιστα δεν διστάζει να επενδύσει στο συγκεκριμένο τομέα.

ΣEΛ. 11



TAP: το παρασκήνιο και τα οφέλη

Εν τέλει ο αγωγός Trans Adriatic Pipeline (ΤΑΡ) θα αποτελέσει, όπως όλα δείχνουν, τον περιώνυμο «Νότιο Διάδρομο Φυσικού Αερίου» στον οποίο έχει επενδύσει πολλά η Ε.Ε. για τον περιορισμό της εξάρτησης από το ρωσικό αέριο. Ανταγωνιστές για την επιλογή, ήταν ο Nabucco (με διαδρομή μέσω Βουλγαρίας, Ρουμανίας, Ουγγαρίας και κατάληξη στο Μπαουμγκάρτεν της Αυστρίας), ο SEEP (σχέδιο βρετανικής έμπνευσης με περίπου αντίστοιχη διαδρομή), ο Ελληνοϊταλικός αγωγός (με διέλευση από Ελλάδα και μέσω του Ιονίου κατάληξη στην Ιταλία) και ο ΤΑΡ (με διέλευση από Ελλάδα, Αλβανία και κατάληξη στην Ιταλία μέσω της Αδριατικής).

ΣEΛ. 22


Back2Top


Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος που κυκλοφορεί

Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr