:: euro2day ::

















Έτος 8ο Αρ.Φύλλου 391 16 - 20 Σεπτεμβρίου 2005


Ψάχνει... Ολυμπιακά

Ενδιαφέρον για αρκετές Ολυμπιακές εγκαταστάσεις έχει επιδείξει η νεοεισηγμένη Audiovisual, έχοντας επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στις εγκαταστάσεις του κανόε - καγιάκ στην περιοχή του Ελληνικού, όπου στόχος της είναι -πέραν της δραστηριότητας των multiplex μέσω των Ster Cinemas- να δημιουργηθεί μια πρότυπη εκπαιδευτική πόλη για τους λιλιπούτειους φίλους της.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα, σε αντίθεση με άλλου είδους ψυχαγωγικά πάρκα, εξασφαλίζει στην εταιρεία έσοδα όλο τον χρόνο και όλες τις ημέρες και όχι μόνο τα Σαββατοκύριακα, καθώς προς αυτήν θα κατευθύνονται και εκπαιδευτικές εκδρομές από σχολεία της Αττικής.

Όσον αφορά στα θεματικά πάρκα, όμως, η εταιρεία εξετάζει μαζί με επιχειρηματίες του εξωτερικού τη δημιουργία θαλάσσιου πάρκου στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις στον Άγιο Κοσμά.

Παράλληλα στο Allou Fun Park, στο οποίο η εταιρεία συμμετέχει με ποσοστό 42%, εξετάζεται η δημιουργία ενυδρείου, καθώς και πίστας Cart. Και μια και ο λόγος για το Allou Fun Park, ακούσαμε ότι η Audiovisual αναμένεται να αποκτήσει μεγαλύτερο ποσοστό, το οποίο μάλλον θα δοθεί από γνωστό επιχειρηματία των βορείων προαστίων με επίθετο δανεισμένο από καλλίφωνο πουλί... (Τσίου, τσίου...)



Ωραία συμπεριφορά...

Καλά μας φέρθηκαν τελικά οι κύριοι της Κομισιόν στο θέμα της Ολυμπιακής: ανακάλυψαν ότι οι παράνομες κρατικές ενισχύσεις έφθασαν τα 700 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 540 εκατ. αφορούσαν στην περίοδο μετά το 2002, ενώ τα 160 στην προηγούμενη, δίχως να καταλογιστούν οι ζημίες άλλων επιχειρηματιών και της αγοράς από την έλλειψη ανταγωνισμού (στις εσωτερικές πτήσεις) και πάει λέγοντας.

Τις μέρες που προηγήθηκαν της απόφασης της Κομισιόν οι (ευλόγως θιγόμενοι) εργαζόμενοι κινητοποιήθηκαν όσο ποτέ, διακηρύσσοντας δεξιά και αριστερά την πίστη τους στην εταιρεία και (κυρίως) στις αυξημένες (;) προοπτικές επιβίωσής της. Και όλοι οι λόγοι και τα λογύδρια που αφορούσαν στο θέμα είχαν ως επίκεντρο τον προσδιορισμό της Ολυμπιακής ως "εθνικού αερομεταφορέα".

Οι ίδιοι και οι κυβερνήσεις που προηγήθηκαν τη βάφτισαν "εθνικό αερομεταφορέα", αλλά κανένας δεν πήρε τη σύμφωνη γνώμη του λαού για το αν θέλει να συντηρεί με το υστέρημά του την πτητική μηχανή της Ολυμπιακής χωρίς να δικαιούται και τα αντίστοιχα... εισιτήρια! Πάντως, την ίδια μέρα με την απόφαση της Κομισιόν βγήκε και η είδηση από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού για τις οικονομικές δυσπραγίες δύο κολοσσών των αερομεταφορών που προγραμμάτιζαν την προσφυγή στην προστασία του πτωχευτικού δικαίου, της Delta και της Northwest.

Βέβαια κανείς δεν σκέφτηκε (εκεί) να ζητήσει τη συνδρομή της... αμερικανικής κυβέρνησης ώστε να ορθοποδήσουν οι εν λόγω εταιρείες με τις δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλους, μια που είναι ανήκουστο να αναγκάζεις με το ζόρι τον φορολογούμενο να παίξει τον ρόλο του σωτήρα μιας καθαρά επιχειρηματικής μονάδας, ακόμη κι αν την βαφτίσεις... "εθνικό αερομεταφορέα".

Επανερχόμενοι στα δικά μας, να πούμε ότι το ύψος του προστίμου θα οριστεί με την εφαρμογή της απόφασης και να δούμε τότε τι άλλο θα πρέπει να πουλήσει ο κ. Αλογοσκούφης για να το πληρώσει (Το 35% της ΑΤΕ; Τα υπόλοιπα της Εθνικής; Κάνα κομματάκι από την Εμπορική;).



Back2Top


Περισσότερα σχόλια στις σελίδες 4 - 5,
στο τεύχος που κυκλοφορεί

Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr