f
 :: euro2day ::















Έτος 24ο Αρ.Φύλλου 1300 17 - 21 Φεβρουαρίου 2023


Θετική υποδοχή

Θετικά υποδέχθηκε η αγορά τη δεσμευτική συμφωνία Alpha με την κοινοπραξία Dimand-Premia για το χαρτοφυλάκιο με ανακτηθέντα και ιδιοχρησιμοποιούμενα ακίνητα της πρώτης. Η δεσμευτική συμφωνία προβλέπει τη μεταβίβαση στο joint venture Dimand - Premia του 65% της εταιρείας (Skyline Real Estate), στην οποία μεταβιβάζονται τα ακίνητα, με enterprise value 438 εκατ. ευρώ. Με βάση τις ανακοινώσεις, τα ακίνητα έχουν επιφάνεια περίπου 500.000 τ.μ. Επομένως, οι αγοραστές τα παίρνουν σε τιμή χαμηλότερη των 1.000 τ.μ. ανά τετραγωνικό, χωρίς, όμως, η αγορά να γνωρίζει τη σύνθεση ανά κατηγορία των ακινήτων.

Η Alpha εξοικονομεί περί τα 10 εκατ. ευρώ ετησίως, μετά την αφαίρεση του κόστους μισθωμάτων καθώς για μέρος των ιδιοχρησιμοποιούμενων θα παραμείνει μισθωτής. Επιπρόσθετα, η θυγατρική της, Alpha Αστικά Ακίνητα, κέρδισε το συμβόλαιο αποκλειστικής διαχείρισης του χαρτοφυλακίου ακινήτων για επτά χρόνια, ενώ η τράπεζα θα δανειοδοτήσει τη Skyline Real Estate με 200+40 εκατ. ευρώ.

Η μεγάλη επιτυχία, όμως, για τον όμιλο Alpha θα κλειδώσει με την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Αν από τη δομή της συναλλαγής δεν προκύψουν πρόσθετες ζημιές απομείωσης, θα έχει μεταβιβάσει το 65% του χαρτοφυλακίου με discount μόλις 5,5%, σε σχέση με την αποτίμηση στα βιβλία της την 31/12/2021, έχοντας αναλάβει το κόστος των εξόδων μεταβίβασης (πληρωμή φόρων και λοιπές δαπάνες).


Συνεχίζει καλά

Την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής συμφωνίας με τη Γενικές Μεταφορές-Αθηναϊκή ανακοίνωσε η Foodlink, εισηγμένη στην Εναλλακτική Αγορά του Χ.Α. Στο τέλος της ημέρας, η Foodlink κατέχει το 55% της Αθηναϊκής, ενώ ένα επιπλέον 25% πέρασε στον έλεγχο των βασικών μετόχων της εισηγμένης. Από την άλλη πλευρά, ο παλαιός βασικός ιδιοκτήτης της Αθηναϊκής θα αποκτήσει το 5% της Foodlink.

Το 2022 η Foodlink τα πήγε -τηρουμένων των αναλογιών- καλά, σε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις για τον κλάδο, καθώς οι εταιρείες δεν μπόρεσαν να μετακυλίσουν το σύνολο του αυξημένου λειτουργικού τους κόστους στους πελάτες. Για φέτος η Foodlink θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στους μεγάλους πελάτες της, ενώ θα συνεχίσει τις προσπάθειες επέκτασης της δραστηριοποίησής της στον χώρο των «αυτόματων αποθηκών».



Back2Top


Περισσότερα σχόλια στη σελίδα 2 - 3
στο τεύχος που κυκλοφορεί

   
Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr