|
Με το δεξί στο 2023
Με το δεξί ξεκίνησε το 2023 για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, το οποίο φαίνεται ότι αξιοποιεί τη δυναμική του τελευταίου μήνα του 2022. Έτσι, λοιπόν, η επιβατική κίνηση στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» σημείωσε αύξηση 7% τις πρώτες ημέρες του έτους σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Και μπορεί τα νούμερα να μην είναι ενδεικτικά για το τι μέλλει γενέσθαι, καθώς ουσιαστικά οι πρώτες ημέρες του Ιανουαρίου αποτελούν την. ουρά της εορταστικής περιόδου, ωστόσο, δίνουν ένα πρώτο, αισιόδοξο αν μη τι άλλο, στίγμα. Στην ίδια λογική, η μία μετά την άλλη οι αεροπορικές εταιρείες, ελληνικές και ξένες, ανακοινώνουν τα νέα προγράμματά τους, προσθέτοντας καινούργιες συνδέσεις από και προς την Αθήνα.
Νεκρανάσταση και. βλέπουμε
Προς. νεκρανάσταση το σχέδιο για τον πετρελαιαγωγό Αλεξανδρούπολη - Μπουργκάς. Το εμπάργκο της Ε.Ε. για το ρωσικό πετρέλαιο, που ισχύει από τις αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου, φαίνεται να ευνοεί την αναβίωση αυτού του σχεδιασμού, μάλιστα σε αγαστή συνεργασία Ελλάδας-Βουλγαρίας. Περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς θα προχωρήσει αυτή τη φορά δεν είναι γνωστές, ωστόσο, προκύπτει ότι ο όμιλος Κοπελούζου ενδιαφέρεται σφόδρα για την υλοποίηση του έργου.
Η στήλη μαθαίνει ότι επιδιώκεται να προωθηθεί ένας μικρότερος σε χωρητικότητα αγωγός, που θα μπορεί να μεταφέρει περί τα 10 εκατ. τόνους πετρέλαιο από άλλες πηγές, πλην Ρωσίας, από την Αλεξανδρούπολη ως την πόλη του Μπουργκάς.
Για την ιστορία, η πρώτη απόπειρα να κατασκευαστεί ο αγωγός αυτός χρονολογείται από το 2007, οπότε είχε υπογραφεί τριμερής συμφωνία μεταξύ Ελλάδος-Βουλγαρίας-Ρωσίας. Το σχέδιο ναυάγησε στα ρηχά εξαιτίας του αμερικανικού παράγοντα, που δεν επιθυμούσε τότε τόσο στενή συνεργασία με τη ρωσική πλευρά. Η στήλη θυμίζει ότι στο project από ελληνικής πλευράς θα συμμετείχε η ΕΛΠΕ και οι όμιλοι Λάτση και Κοπελούζου. Άλλωστε, η ιδέα του αγωγού προήλθε από τον αείμνηστο Νίκο Γρηγοριάδη, στενό συνεργάτη του Σπύρου Λάτση.
Για να δούμε αν θα προχωρήσει τώρα!
|
|