:: euro2day ::















Έτος 22ο Αρ.Φύλλου 1109 21- 25 Ιουνίου 2019


Η F.F., οι Κουτσολιούτσοι
και το πηγαινέλα των 2 εκατ. ευρώ

Την ώρα που η ρευστότητα της εταιρείας Folli Follie στερεύει επικίνδυνα, οι πιστωτές της μετρούν ζημιές, τα σχέδια διάσωσης κινδυνεύουν να καούν και οι εργαζόμενοι έχουν χάσει τον ύπνο τους, οι βασικοί μέτοχοι της εταιρείας -στους οποίους έχουν απαγγελθεί κακουργηματικές διώξεις- φέρονται να απαίτησαν και να έλαβαν από το ταμείο της χειμαζόμενης εταιρείας ποσό 2 εκατ. ευρώ!

Σύμφωνα με πληροφορίες, μόλις μπήκαν χρήματα στα ταμεία από την πώληση του περιβόητου διαμερίσματος στο Χονγκ Κονγκ (κάπου μέσα στην άνοιξη), η οικογένεια Κουτσολιούτσου φέρεται να θεώρησε θεμιτό να ζητήσει την επιστροφή ποσού 2 εκατ. ευρώ, που η ίδια είχε παραχωρήσει στην εταιρεία. Ακολούθησαν διαβουλεύσεις, με την οικογένεια -όπως αναφέρουν πηγές- να επιστρέφει στη Folli Follie το ήμισυ του ποσού που διεκδίκησε.

ΥΓ. Για τις πρακτικές της οικογένειας δεν ξαφνιάζεται κανείς πλέον. Ωστόσο, πηγές της αγοράς αναρωτιούνται πώς η διοίκηση της εταιρείας επέτρεψε την παραπάνω συναλλαγή, αν αυτή πράγματι συνέβη...



Πώς έμπλεξε περισσότερο
το κουβάρι στα δημόσια έργα

Εκτός από την εμπλοκή του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), που οδηγεί σε καθυστερήσεις στην υπογραφή συμβάσεων δημοσίων έργων, ανάλογη στάση τηρεί και το Ελεγκτικό Συνέδριο. Το τελευταίο, όπως προκύπτει και από τον διαγωνισμό για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη (με μειοδότη την Άκτωρ), ζήτησε από την αναθέτουσα αρχή να προχωρήσει σε έλεγχο του αναδόχου σε σχέση με τα μέτρα αυτοκάθαρσης που προβλέπει η περυσινή απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για εταιρείες που έχουν εμπλακεί στο παρελθόν σε υποθέσεις στρέβλωσης του ανταγωνισμού.

Το ίδιο λέγεται πως έχει πράξει το Ελεγκτικό Συνέδριο και σε άλλους διαγωνισμούς, όπου έχει ζητήσει από τις κρατικές υπηρεσίες να λάβουν αντίστοιχα στοιχεία από τους υποψήφιους αναδόχους. Υπενθυμίζεται πως από την ίδια διαδικασία θα περάσει και η κοινοπραξία Άκτωρ - ΤΕΡΝΑ, που μειοδότησε στην εργολαβία-σκούπα του άξονα Άκτιο - Αμβρακία.

Οι διοικήσεις των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων υποστηρίζουν πως έχουν λάβει όλα τα μέτρα αυτοκάθαρσης και εξυγίανσης και πως τελικά θα υπογραφούν, έστω και με καθυστερήσεις, οι επίμαχες συμβάσεις.



Back2Top


Περισσότερα σχόλια στη σελίδα 2 - 3
στο τεύχος που κυκλοφορεί

 
Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr