:: euro2day ::















Έτος 20ο Αρ.Φύλλου 983 20 - 24 Ιανουαρίου 2017


Οι «μικρές ΔΕΗ» για προμήθεια
ρεύματος και τα ανοιχτά μέτωπα

Η Ernst & Young και η PriceWaterhouseCoopers είναι οι εταιρείες συμβούλων που υπέβαλαν την προσφορά τους στον διαγωνισμό της ΔΕΗ για την «Παροχή τεχνικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών για τη διάθεση τμημάτων χαρτοφυλακίου πελατών ΔΕΗ». Πρόκειται για το σχέδιο Παναγιωτάκη, μέσω του οποίου θα επιχειρηθεί η ελεγχόμενη μείωση του μεριδίου της ΔΕΗ στην αγορά λιανικής του ηλεκτρικού ρεύματος, ώστε το 2020 να περιοριστεί κάτω από 50%. Η εμπειρία και το κύρος των δύο εταιρειών εγγυώνται ότι μπορούν να αντεπεξέλθουν στο συγκεκριμένο έργο, το οποίο από την περιγραφή του και μόνο δείχνει ιδιαίτερα πολύπλοκο. Όπως επανειλημμένα έχει τονίσει ο επικεφαλής της ΔΕΗ, η δημιουργία εταιρειών προμήθειας από το πελατολόγιο της ΔΕΗ και η «προικοδότησή» τους με αντιπροσωπευτικές κατηγορίες καταναλωτών αποτελεί «εργαλείο» που θα περιορίσει τον ρόλο των δημοπρασιών τύπου ΝΟΜΕ, από τις οποίες η ΔΕΗ ισχυρίζεται ότι χάνει.

Το πρόβλημα ωστόσο είναι ότι και με τις δημοπρασίες τύπου ΝΟΜΕ υπάρχει διχογνωμία με τους θεσμούς όσον αφορά στις ποσότητες που κάθε χρόνο θα διατίθενται για πώληση, ενώ η ΔΕΗ επιμένει ότι από τα μετρούμενα μερίδια που θα χάνει η ΔΕΗ, θα πρέπει να εξαιρεθούν οι καταναλωτές της Υψηλής Τάσης, όσο και οι ευάλωτοι καταναλωτές. Με λίγα λόγια, η ΔΕΗ επιχειρεί να κατοχυρώσει τα συμφέροντά της. Αλλά με τόσα μέτωπα ανοιχτά, η κατάληξη μοιάζει αβέβαιη...

Μινωικές: δεν θα χαθούν θέσεις εργασίας

Κατηγορηματική ήταν η δήλωση στη στήλη, από την πλευρά υψηλόβαθμου παράγοντα των Μινωικών Γραμμών, ότι δεν πρόκειται να υπάρξει καμία απώλεια θέσεων εργασίας από την αλλαγή στρατηγικής της εταιρίας και του ομίλου Γκριμάλντι, σε ό,τι αφορά στα δρομολόγια της Αδριατικής, ως απάντηση και σε δημοσίευμα του Euro2day.gr, που έθετε μεταξύ άλλων και το σχετικό ερώτημα. Τη μεταφέρουμε, λοιπόν, μαζί με το σχόλιο ότι θα πρέπει πάντως «να υπάρχει κι ένα όριο στις διεκδικήσεις», υπό την έννοια ότι είναι διαφορετικό να ζητά κάποιος να είναι απολύτως ελληνικά τα πληρώματα σε ελληνικά πλοία κι εντελώς διαφορετικό να ζητά το ίδιο για... ιταλικά πλοία, στα οποία ούτως ή άλλως εργάζονται ήδη δεκάδες Έλληνες!

NewJeckylRegular



Back2Top


Περισσότερα σχόλια στη σελίδα 2 - 3
στο τεύχος που κυκλοφορεί

Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr