|
ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Rosco
θα παιχτούν στην... παράταση
Mε το γεγονός πως δεν υπήρχε ακόμα ισολογισμός του 2015, αλλά και οριστική συμφωνία μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ (Rosco) για το τροχαίο υλικό κ.λπ., συνδέουν στην αγορά τη νέα παράταση που δόθηκε προ ημερών από το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) στους διαγωνισμούς πώλησης των δύο εταιρειών. Η προθεσμία για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετατέθηκε για τις 20 Ιουνίου και για την εταιρεία τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (ΕΕΣΣΤΥ) για τις 22 Ιουνίου.
Μάλιστα, στην αγορά επισημαίνουν πως η διοίκηση Αγιάσογλου στην ΕΕΣΣΤΥ μπορεί να έχει σηκώσει εδώ και μήνες «τα χέρια ψηλά», αλλά η αντικατάστασή της θα οδηγήσει σε περαιτέρω καθυστερήσεις.
Πάντως, όπως αποδείχθηκε στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι καθυστερήσεις έρχονται από αλλού και όχι από τις νέες διοικήσεις...
Η Cοsco... απλώνετα
Η Cosco Pacific, που εξαγοράζει το 67% του ΟΛΠ, κατέχει το 67% του Kumport Terminal στον κόλπο του Μαρμαρά στη γειτονική Τουρκία, το 50% του λιμανιού Conateco στη Νάπολη, το 20% του τερματικού σταθμού FOS στη Μασσαλία, το 20% τερματικού σταθμού στην Αμβέρσα, το 20% του αιγυπτιακού Port Said, όπου μάλιστα συνεργάζεται με την APM Terminals. Η τελευταία φερόταν ως υποψήφια για τον ΟΛΠ, ενώ είναι ένας εκ των διεκδικητών του ΟΛΘ, χωρίς και πάλι να θεωρείται πιθανή η κατάθεση δεσμευτικής προσφοράς.
|
|