:: euro2day ::















Έτος 19ο Αρ.Φύλλου 934 12 - 16 Φεβρουαρίου 2016


Mega: κάποιοι πρέπει να βάλουν
το χέρι στην τσέπη...


Με βάση τις αναθεωρημένες λογιστικές καταστάσεις του εννεαμήνου του 2015, η τρύπα του κεφαλαίου κίνησης του Mega Channel (Τηλέτυπος) για το επόμενο δωδεκάμηνο ανέρχεται στα 110,2 εκατ. ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται το όποιο ποσό απαιτηθεί για το τίμημα της απαιτούμενης τηλεοπτικής άδειας.

Πώς σκέφτεται να αντιμετωπίσει την κατάσταση η διοίκηση του καναλιού; Πρώτα απ' όλα μέσα από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 15,1 εκατ. ευρώ, που έχει ψηφιστεί από πέρυσι και θα υλοποιηθεί από 16 Φεβρουαρίου έως και την 1η Μαρτίου. Και δεύτερον (και κυριότερο) μέσα από τη χρονική αναδιάρθρωση του ομολογιακού δανείου ύψους 88,2 εκατ. ευρώ, που κατέστη ληξιπρόθεσμο.

Σύμφωνα μάλιστα με την ίδια τη διοίκηση της Τηλέτυπος: «Η εταιρεία, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης του ομολογιακού της δανείου, έχει εξασφαλίσει την άποψη ανεξάρτητου οικονομικού συμβούλου επί του στρατηγικού σχεδιασμού που έχει εκπονήσει και με βάση αυτό, οι ομολογιούχοι διαμόρφωσαν πρόταση αναδιάρθρωσης του ομολογιακού δανείου, ήδη από την 25η Σεπτεμβρίου 2015.

Η εν λόγω πρόταση προβλέπει πρόγραμμα αποπληρωμής μέχρι το 2021 και η υλοποίησή της έχει ξεκινήσει από την 28η Δεκεμβρίου 2015, με την καταβολή από την εταιρεία της πρώτης δόσης, σύμφωνα με το νέο προτεινόμενο από τους ομολογιούχους πρόγραμμα αποπληρωμής». Το σίγουρο πάντως είναι πως οι (παλαιοί ή και νέοι) μέτοχοι πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη, καθώς με βάση τα στοιχεία της 30ής Σεπτεμβρίου του 2015, τα ίδια κεφάλαια ήταν αρνητικά (-5,8 εκατ. ευρώ) και ο καθαρός δανεισμός ανερχόταν στο καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 112 εκατ. ευρώ.

Περιοδεία του... Dr Fraport στα ελληνικά νησιά

Περιοδεία στα ελληνικά νησιά και στις άλλες περιοχές όπου εδρεύουν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια έκανε τις τελευταίες ημέρες ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport, Dr Stefan Schulte, παρά το γεγονός πως τα στοιχεία δείχνουν απότομη βουτιά στις επισκέψεις Γερμανών τουριστών στο Αιγαίο! Ο κ. Schulte είχε συναντήσεις με τους δημάρχους των περιοχών όπου βρίσκονται τα αεροδρόμια, όπως της Μυκόνου, κ. Κ. Κουκά, Θήρας, Ν. Ζώρζου, τον αντιδήμαρχο της Κω, Δ. Γερασκλή κ.ά.

Ο διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού ομίλου συνοδευόταν και από τα στελέχη που έχουν αναλάβει τη διαδικασία μεταβίβασης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων (μετά τη λήψη των σχετικών εγκρίσεων από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την ελληνική Βουλή) από το ελληνικό δημόσιο στην Fraport. Όπως και στις περισσότερες ιδιωτικοποιήσεις, βέβαια, η συναλλαγή χρειάζεται λίγο χρόνο για να ολοκληρωθεί εξαιτίας της βραδυκίνητης ελληνικής γραφειοκρατίας.



Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει, πάντως, πως εντός του τρίτου τριμήνου τα 14 αεροδρόμια πρέπει να περάσουν στον έλεγχο της κοινοπραξίας υπό τη γερμανική εταιρεία ώστε να εισπράξει το ΤΑΙΠΕΔ το 1,23 δισ. ευρώ του εφάπαξ τιμήματος.





Back2Top


Περισσότερα σχόλια στη σελίδα 2 - 3
στο τεύχος που κυκλοφορεί

Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr