Και ελεγκτές και αντίδικοι με τον ΟΠΑΠ!
Αδυνατούν να εξηγήσουν στην αγορά τυχερών παιχνιδιών το γεγονός πως οι κ. Σοφοκλής Αλιφιεράκης και Δημήτρης Παναγέας παραμένουν στην Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ) της οποίας προΐσταται ο εκλεκτός του Γ. Βαρουφάκη και πρώην στέλεχος του καζίνο Λουτρακίου, Αντώνης Στεργιώτης, παρά το σοβαρότατο θέμα που εγείρεται.
Όπως επισημαίνουν και οι δύο, με τη στήριξη του κ. Στεργιώτη, επιθυμούν να ελέγχουν τον ΟΠΑΠ και ταυτόχρονα έχουν καταθέσει αγωγές αξιώνοντας να εισπράξουν εδώ και τώρα υψηλότατες αποζημιώσεις για τα σημερινά δεδομένα.
Ο Σοφοκλής Αλιφιεράκης διεκδικεί δικαστικά από τον OΠΑΠ πάνω από 600.000 ευρώ, με αγωγή που έχει καταθέσει εναντίον του, ενώ είναι μέλος της Επιτροπής που ελέγχει τον Οργανισμό. Ο κ. Αλιφιεράκης εργαζόταν στον OΠΑΠ την περίοδο 2007-2010. Μάλιστα στον κύριο Αλιφιεράκη πρόσφατα επιδικάστηκε ένα σημαντικότατο ποσό (ανέρχεται σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ), χρήματα που αφορούν αποζημίωσή του από τον Οργανισμό.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Δ. Παναγέας (κουμπάρος του Σ. Αλιφιεράκη), ο οποίος έχει διοριστεί από τον στενό του φίλο και πρώην συνεργάτη του στο Καζίνο Λουτρακίου, Α. Στεργιώτη, στην ειδική τριμελή επιτροπή που ελέγχει τον OΠΑΠ. Και αυτός, με αγωγή κατά του Οργανισμού, διεκδικεί το ποσό των 3 εκατ. ευρώ, αλλά και την επαναπρόσληψή του ως νομικού συμβούλου.
Γι' αυτό και όσοι ασχολούνται με την αγορά τυχερών παιχνιδιών διερωτώνται πώς μπορούν να πραγματοποιήσουν αμερόληπτο έλεγχο στον ΟΠΑΠ άνθρωποι οι οποίοι έχουν προσωπική αντιδικία με τον Οργανισμό και διεκδικούν πολύ μεγάλα χρηματικά ποσά.
Media: μήνυμα μέσω Τηλέτυπου
Η εξαμηνιαία λογιστική κατάσταση της Τηλέτυπος (πτώση εσόδων από τα 42,9 στα 33,5 εκατ. και ζημίες 15,3 εκατ. ευρώ) αντανακλά τη δυσχερή κατάσταση που επικράτησε στον χώρο των μέσων μαζικής ενημέρωσης κατά το πρώτο φετινό εξάμηνο, ενώ παράλληλα αξιοσημείωτη είναι η εκτίμηση της διοίκησης για επιδείνωση του κλάδου μετά την επιβολή των capital controls.
«Οι οικονομικές συγκυρίες όχι μόνο δεν εμφανίζουν ένδειξη βελτίωσης, αλλά είναι και επιδεινούμενες ως συνέπεια επιβολής των περιοριστικών μέτρων στην κίνηση κεφαλαίων. Δεδομένο που έχει άμεση αρνητική επίπτωση επί της κατανάλωσης και αναπόφευκτα επί της διαφημιστικής δαπάνης των επιχειρήσεων. Αυτά είναι τρέχοντα χαρακτηριστικά της αγοράς που δεν επιτρέπουν αισιοδοξία βελτίωσης για το δεύτερο εξάμηνο της χρήσης», αναφέρεται χαρακτηριστικά, καθώς και ότι «Η εταιρεία εκτιμά ότι η συνολική διαφημιστική δαπάνη για την τηλεόραση το 2015 θα είναι κατά 32%-35% μειωμένη με αυτή του 2014. Η ίδια μείωση αναμένεται και για τον κύκλο εργασιών της εταιρείας για το 2015 σε σχέση με το 2014».
Πέρα όμως από τα ζημιογόνα αποτελέσματα, πονοκέφαλο για την εισηγμένη εταιρεία αποτελούν όχι μόνο το υπό διαμόρφωση θεσμικό πλαίσιο, αλλά και η απώλεια μεριδίων τηλεθέασης, με αποτέλεσμα κατά την τελευταία διετία το Mega να έχει υποχωρήσει από την πρώτη (20%) στην τρίτη θέση (15,3%), πίσω από τον Antenna και τον Alpha. H τρίτη θέση μάλιστα δεν περιορίζεται μόνο στο σύνολο της τηλεθέασης, αλλά επεκτείνεται τόσο στο λεγόμενο «εμπορικό κοινό», όσο και στη «ζώνη υψηλής τηλεθέασης».
Πάντως, η διοίκηση της Τηλέτυπος υποστηρίζει ότι θα επιδιώξει να περιορίσει το κόστος παραγωγής και μέσω επικείμενης αύξησης κεφαλαίου (οι βασικότεροι μέτοχοι δεν ξεκαθάρισαν τη στάση που θα κρατήσουν κατά την σχετική γενική συνέλευση) να αντιμετωπίσει ζητήματα ρευστότητας στο μέλλον. Διατηρεί δε την πεποίθηση-αισιοδοξία ότι οι αρνητικές συγκυρίες θα είναι πρόσκαιρες και αναστρέψιμες.
|