Μόνο πωλητήριο δεν έχουν βάλει...
Mόνο πωλητήριο δεν έχουν βάλει στον όμιλο Fourlis για τον παραδοσιακό κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών και των ηλεκτρονικών. Εδώ και περισσότερο από έναν χρόνο δηλώνουν ξεκάθαρα ότι δεν εντάσσεται στο core business των δραστηριοτήτων που είναι πλέον η λιανική.
Επίσης, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, κατά την παρουσίαση της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, ανέφεραν πως δεν εξετάζουν κανένα σχέδιο ανάπτυξης στον κλάδο, σε αντίθεση με τα δίκτυα καταστημάτων της ΙΚΕΑ και της Intersport που θα αυξηθούν κατά την προσεχή διετία, παρά την τρέχουσα οικονομική κρίση.
Βέβαια, ας μη νομίσει κάποιος ότι η δραστηριότητα της Fourlis στις ηλεκτρικές συσκευές και στα ηλεκτρονικά είναι ζημιογόνος. Κάθε άλλο. Απλώς, στον όμιλο έχουν καταλήξει στο ότι το μέλλον βρίσκεται στη λιανική και όχι στη χονδρική.
Άλλωστε, η εισηγμένη δεν δίστασε αρκετές φορές κατά το παρελθόν να μπει και να βγει από σημαντικές δραστηριότητες. Αυτή ήταν που το 1994 και το 1998 (Κωτσόβολος και Ράδιο Αθήναι) διείσδυσε δυναμικά στην αγορά λιανικής, ήταν η ίδια που πριν από λίγα χρόνια ρευστοποίησε με μεγάλα κέρδη.
Η Fourlis επίσης ήταν η εταιρεία η οποία μέσα σε κρίσιμη περίοδο για το μέλλον της επέλεξε να κάνει stop loss στα One Way και να ποντάρει στα ΙΚΕΑ και στην Intersport. Και μέχρι τώρα, τουλάχιστον, μια χαρά της βγήκε...
Αισιοδοξούν
Αισιοδοξία επικρατεί στο «στρατόπεδο» της Κατσέλης ότι μετά την απορρόφηση της Αλλατίνη θα υπάρξει μεγάλο πεδίο συρρίκνωσης δαπανών και εκμετάλλευσης οικονομιών κλίμακας και συνεργιών. Αν σ' όλα αυτά προσθέσει κάποιος την αναμενόμενη (και φέτος) καλή πορεία της αγοράς των αλεύρων, καθώς και τον προσδοκώμενο αυξημένο τζίρο (λανσάρονται νέα προϊόντα, πρόκειται για ιδιαίτερα αμυντικό κλάδο απέναντι στην κρίση), υπάρχει η αισιοδοξία ότι το φετινό αποτέλεσμα θα ξεκινά από «συν». Οψόμεθα... |