:: euro2day ::

















Έτος 7ο Αρ.Φύλλου 334 13 - 17 Αυγούστου 2004


"Λύκος φυλάει πρόβατα"

Υπάρχει απύθμενο θράσος στην εποχή μας: Διαμαρτύρονται, διαβάζουμε, οι Βρετανοί μικρομέτοχοι της γνωστής σε μας από την προσφορά της για την απόκτηση της Κωτσόβολος εταιρείας καταστημάτων ηλεκτρονικών Dixons, επειδή τα μέλη του Δ.Σ. (νυν και... αποχωρήσαντα) λαμβάνουν υπέρογκες και εκτός λογικής και πρακτικής αμοιβές και αποζημιώσεις. Αφορμή για τις διαμαρτυρίες, που θα ενταθούν όπως αναφέρει προχθεσινό δημοσίευμα του έγκυρου βρετανικού "Financial News Οnline", ήταν η πληροφορία ότι τρία (αποχωρήσαντα) πρώην εκτελεστικά μέλη του Δ.Σ. της Dixons έλαβαν συνολική αποζημίωση 3,6 εκατ. ευρώ. Στα τρία αυτά στελέχη περιλαμβάνεται και ο 72χρονος Στάνλεϊ Καλμς (που θα εξακολουθήσει να λαμβάνει μισθό 25.000 στερλινών μέχρι το 2012), ο οποίος είναι το νέο μέλος στη Βουλή των Λόρδων και έχει αναγορευθεί από το Κόμμα των Συντηρητικών ως επίσημος ομιλητής τους σε θέματα... εταιρικής διακυβέρνησης! Έτσι, μετά το ανάλογο φιάσκο στις Ηνωμένες Πολιτείες με τον πρώην πρόεδρο του NYSE Ντικ Γκράσο, που εξεδιώχθη για τις υπέρογκες αμοιβές του, τώρα έχουμε την περίπτωση του (νυν λόρδου) Καλμς της Dixons, ο οποίος θα προσπαθήσει να πείσει τους συμπατριώτες του για τις ανάγκες εφαρμογής των κανόνων της... εταιρικής διακυβέρνησης!





Σωστή κίνηση

"Καμπάνα" ύψους 15.000 ευρώ έριξε τη Δευτέρα στην εδώ Hewlett Packard ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Γιάννης Παπαθανασίου, επειδή η εν λόγω γνωστή αμερικανική εταιρεία ηλεκτρονικών προϊόντων παραπλάνησε τους καταναλωτές της. Μπράβο στον κ. Παπαθανασίου, που είχε το σθένος να πάει κόντρα σε μια μεγάλη πολυεθνική, η οποία καταπατούσε τα δικαιώματα των πελατών της. Στο σκεπτικό της απόφασης του κ. υφυπουργού περιλαμβανόταν το πραγματικό περιστατικό-καταγγελία που αφορούσε σε μηχάνημα φαξ που αγόρασε πελάτης και μετά την παρέλευση τριετίας η εταιρεία αρνήθηκε να επιδιορθώσει πρόβλημα που παρουσιάστηκε, με την ωμή δικαιολογία ότι "σταμάτησε να κάνει σέρβις στο συγκεκριμένο μοντέλο". Μπορεί μια καταγγελία σαν κι αυτή να έφερε στο προσκήνιο τα προβλήματα μεγάλων πολυεθνικών σαν τη Hewlett Packard που αρνούνται (μετά την προώθηση και πώληση των προϊόντων τους) να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους, αλλά το πρόβλημα είναι υπαρκτό. Και είναι καλό που επιτέλους η πολιτεία δείχνει ότι είναι παρούσα και νοιάζεται για τον πολίτη και όχι μόνο για τις τιμές στα αγγουράκια και τις μελιτζάνες! Παρεμπιπτόντως, δοκιμάστε να επιδιορθώσετε κάποιο από τα PDA που κυκλοφορούν με το σήμα της Hewlett Packard και θα σας πουν ότι θα το στείλουν στο... εξωτερικό! Αυτό όμως είναι το πρόβλημα που δημιουργείται, όταν εταιρείες σαν κι αυτή εδραιώνουν την παρουσία τους σε μια χώρα περιοριζόμενες στην εμπορία των προϊόντων απλώς και μόνο...



Back2Top


Περισσότερα σχόλια στις σελίδες 4 - 5,
στο τεύχος που κυκλοφορεί

Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr