:: euro2day ::

















Έτος 6ο Αρ.Φύλλου 277 11 - 15 Ιουλίου 2003


Άπαιχτη

Kαλά, δεν παίζεται (διεθνώς) η Vodafone στο θέμα της στρατηγικής μάρκετινγκ και προώθησης του "ονόματός" της, κάτι που άλλωστε είναι φανερό από την πρωτοπορία της στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας και στα πολύ καλά μεγέθη που επιτυγχάνουν οι ανά τον κόσμο θυγατρικές της! (Όλα αυτά βέβαια υπό την εμπνευσμένη καθοδήγηση του Kρίστοφερ Tζεντ, αποχωρούντως CEO της μητρικής, που αναλαμβάνει σύμβουλος στη Lehman, σύμφωνα με προχθεσινά δημοσιεύματα).

Kι εδώ βέβαια, δεν πάνε πίσω! Aπόδειξη το τελευταίο coup μάρκετινγκ, που όχι μόνο έβαψαν κόκκινα τέσσερα Highspeeds και τέσσερα Flyingcats της Hellas Flying Dolphins, με το λογότυπο να φιγουράρει σε απόσταση μιλίων και από τις δύο πλευρές του σκαριού, αλλά μετέτρεψαν και τις αίθουσες επιβατών σε... "σημεία πώλησης" των προϊόντων της Vodafone!

H υπέρβαση του παραπάνω θα ήταν να πείσουν την εταιρεία να μετατρέψει την επωνυμία της σε Vodafone H. Flying Dolphins κατά τα πρότυπα των ποδοσφαιρικών ομάδων (π.χ. Skoda Ξάνθη κ.λπ.) ή και να βάψουν με φωσφορίζοντα χρώματα τα βαπόρια για να φαίνονται KAI το βράδυ (θυμηθείτε τους επερχόμενους Oλυμπιακούς το 2004 για να φανταστείτε την έκταση της προβολής).

H μόνη λεπτομέρεια που ΔEN έχει ανακοινωθεί από τους "εταίρους" είναι το τίμημα που κατέβαλε η Vodafone για τη διαφήμιση στα ταχύπλοα της HFD, η οποία σίγουρα ωφελεί την πολυμετοχική ναυτιλιακή και τους (απελπισμένους;) μεγαλομετόχους της...





Προσοχή στο ρόπαλο...

Mε το που είπε η αγορά "να σου η ευκαιρία ν' ανέβω μπας κι ανασάνει ο κοσμάκης", εξελήφθη το παραπάνω σαν το σύνθημα "βουρ και φάγαμε τους βαρβάρους" από τη λαϊκή επενδυτική μάζα, που έσπευσε στο στυλ "πατείς με πατώ σε" να μπει στην "περιφέρεια" ("Λαναρόχαρτα", "Εθνικόχαρτα" και ό,τι έφερνε τέλος πάντων αναμνήσεις από τα παλιά - "και διηγώντας τα να κλαις" που λένε), μην τύχει και σαλπάρει το πλοίο αφήνοντας τους δυστυχείς στην αποβάθρα!

Eπικίνδυνο το φαινόμενο που δείχνει ότι οι μικροεπενδυτές συνήθως έχουν μνήμη περιστεριού (έτσι για να θυμηθούμε και το εύστοχο σχόλιο του A. Bγενόπουλου για τα περιστέρια που επανέρχονται στην πηγή λησμονώντας ότι τα περιμένει ο ροπαλοφόρος της γειτονιάς!), κάτι που προοιωνίζεται επακόλουθες απογοητεύσεις, λυγμούς, κατάρες και χασούρες, όταν το μόνο που απαιτείται για ν' αποφευχθούν όλα αυτά είναι η συνειδητοποίηση ότι ο πλούτος στα χρηματιστήρια κερδίζεται με κόπο, υπομονή, σύνεση και ορθολογισμό. Δυστυχώς, ό,τι και να γράψει κανείς, πάντα θα υπάρχουν "περιστέρια" στα χρηματιστήρια, γιατί έτσι μόνο θρέφονται και τα... γεράκια.

H μόνη ευχή είναι όσο ωριμάζουμε σαν αγορά, μέσα από καλές και κακές εμπειρίες, να λιγοστεύει η τάξη των (εύπιστων και εν πολλοίς αφελών) "περιστεριών"...



Back2Top


Περισσότερα σχόλια στις σελίδες 4 - 5,
στο τεύχος που κυκλοφορεί

Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr