:: euro2day ::

















Έτος 6ο Αρ.Φύλλου 263 4-8 Απριλίου 2003


Oι ευαισθησίες των κρουπιέρηδων...

Π
ανικόβλητη η κυβέρνηση, βλέποντας την περχόμενη τουριστική σεζόν να εξελίσσεται σε τραγωδία, κινείται αποφασιστικά και παίρνει μια σειρά από μέτρα μπας και περισώσει ό,τι μπορεί έστω και την ύστατη ώρα.

Ένα απ' αυτά είναι και η ενίσχυση της διαφήμισης στο εξωτερικό, που προφανώς στοχεύει στο να ξαναβάλει την εικόνα της Eλλάδας στα σπίτια και στα γραφεία όλων εκείνων των Ευρωπαίων που μέχρι χθες ονειρεύονταν τις ακρογιαλιές και τις θάλασσές μας, αλλά ο πόλεμος σε συνδυασμό με την ύφεση της οικονομίας τούς μούδιασε, αναβάλλοντας όνειρα και ελπίδες για μερικές μέρες στο Aιγαίο.

Oρθά κάνει η κυβέρνηση και δραστηριοποιείται με όσα όπλα μπορεί για να κερδίσει η οικονομία μας ό,τι περισσότερο γίνεται και να μην πάμε άκλαφτοι. Oρθό επειδή ο τουρισμός είναι βασικά αυτό που ανέκαθεν πουλούσαμε έξω και είναι αυτό που μας κάνει πιο ελκυστικούς από τους ανταγωνιστές μας. Kι εδώ είναι το μεγάλο μας παράπονο! Aν η κυβέρνηση είχε δει με το ίδιο μάτι τη χρηματιστηριακή αγορά μας και συγκεκριμένα αν την αντιμετώπιζε σαν αναπτυξιακό εργαλείο της οικονομίας μας, όπως αντιμετωπίζει άλλους κλάδους, τότε τα πράγματα θα ήταν απείρως καλύτερα για την ταλαίπωρη Σοφοκλέους απ' ό,τι είναι σήμερα!

Θα αντιτάξουν οι κυβερνώντες, σ' ένα φανταστικό αντίλογο, το επιχείρημα ότι το διεθνές κλίμα είναι άσχημο, πως έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους για να είναι ελκυστικότερη η οικονομία μας και ότι η καχεξία της αγοράς μας δεν οφείλεται παρά στην bear market που διαδέχθηκε την bull market του '99 (ή κάπως έτσι)!




Back2Top


Διαβάστε το πλήρες άρθρο στη σελίδα 3,
στο τεύχος που κυκλοφορεί

Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr