Απαιτητική χρονιά
Απαιτητική χαρακτηρίζει η διοίκηση της Autohellas (και) τη φετινή χρονιά για τον τομέα των μακροχρόνιων μισθώσεων. Το τετράμηνο Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2024 παρατηρήθηκε κάμψη ζήτησης και η τάση δεν φαίνεται να αλλάζει κατά τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς.
Για να αντιμετωπίσει τις παραπάνω προκλήσεις, η Autohellas ρίχνει νέα προγράμματα, που θα αξιοποιούν τις συνέργειες μεταξύ εμπορίας και leasing αυτοκίνητων. Στόχος να διευρύνει το μερίδιό της.
Στις βραχυχρόνιες μισθώσεις η διοίκηση εκτιμά ότι θα παραμείνει ανταγωνιστικό το περιβάλλον, με υψηλή διαθεσιμότητα οχημάτων, η οποία (θα συνεχίσει να) ασκεί πίεση στις τιμές. Παρεμπιπτόντως, μετά τις τελευταίες αγορές η Autοhellas κατέχει το 12,11% της Aegean και το 10,38% της Trade Estates.
 
Αποχωρεί... δρομέως
Με κεραυνοβόλο ρυθμό εξελίσσεται η αποεπένδυση της CVC από τα εγχώρια assets, καθώς... πυροβολεί και κλείνει ένα deal πώλησης ανά μήνα. Μετά την Μπαρμπα-Στάθης και τις κλινικές, ήρθε τον Μάρτιο η σειρά της Εθνικής Ασφαλιστικής. Σειρά παίρνουν πλέον οι εναπομείνασες δραστηριότητες της Vivartia.
Όπως έχει αποκαλύψει το Euro2day.gr, η CVC βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με την Ελληνικά Γαλακτοκομεία για την πώληση της Δωδώνη.
Οι Σαράντηδες έχουν εξασφαλίσει χρηματοδότηση από εγχώριες τράπεζες. Μέρος του τιμήματος ακούμε πως θα είναι αναβαλλόμενο (deferred payment).
ΠH CVC συζητά επίσης με εγχώριο επιχειρηματία την πώληση των ΔΕΛΤΑ και Αραμπατζής (κατεψυγμένες ζύμες). Αν ευοδωθεί η συζήτηση, θα (της) μείνει μόνο ο όμιλος Goody's, τον οποίο, όμως, έχει αποκτήσει με χαμηλό κόστος. Εξέλιξη που διευκολύνει την αποεπένδυση
|