:: euro2day ::















Έτος 20ο Αρ.Φύλλου 1004 16 - 20 Ιουνίου 2017


Ο λαβύρινθος των εργολαβιών στον ΟΣΕ

Συμβάσεις που κόβονται σε πολλά κομμάτια, προμηθευτές που διεκδικούν έργα χωρίς να έχουν στην Ελλάδα επαρκές δυναμικό για την εγκατάσταση των συστημάτων που προτείνουν διάφοροι μεσάζοντες, αδυναμία λειτουργίας συστημάτων καθώς αρκετά από αυτά αποτελούνται από απαρχαιωμένο πλέον εξοπλισμό, ο οποίος έχει αποσυρθεί από τη διεθνή σιδηροδρομική αγορά, ασυμβατότητα μεταξύ διαφόρων συστημάτων που εγκαταστάθηκαν χωρίς να λειτουργήσουν ποτέ αφού δεν «επικοινωνούν» με τον υπόλοιπο εξοπλισμό του δικτύου.

Πρόκειται μόνο για ένα μικρό τμήμα των προβλημάτων στον ΟΣΕ, η διοίκηση του οποίου έχει την εσφαλμένη εντύπωση πως θα ξεχαστεί το δυστύχημα που κόστισε τη ζωή σε τρεις ανθρώπους και θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε «στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα». Στελέχη του Οργανισμού υποστηρίζουν, πάντως, πως «δεν πάει άλλο» και ζητούν ξεκαθάρισμα με τις δεκάδες εργολαβίες, το πλήθος των συστημάτων κ.ο.κ.

Βέβαια στον ΟΣΕ έχουν τη μαγική λύση: μια νέα «εργολαβία-σκούπα», με την οποία υποτίθεται θα επουλωθούν οι πληγές της προηγούμενης «εργολαβίας-σκούπα» και η ζωή συνεχίζεται...



Ακορντεόν... οι μετοχές της μεγάλης κεφαλαιοποίησης

Οι μετοχές του FTSE-Large Cap από 25 θα αυξηθούν σε 26, τουλάχιστον για κάποιο χρονικό διάστημα, καθώς μετά τη σχετική απόσχιση από τη ΔΕΗ, στον συγκεκριμένο δείκτη θα ενταχθεί και ο ΑΔΜΗΕ.

Τι θα γίνει όμως, όταν θα ολοκληρωθεί η συγχώνευση μεταξύ Μυτιληναίου και ΜΕΤΚΑ; Η δεύτερη (και απορροφηθείσα από τη ΜΥΤΙΛ) θα αντικατασταθεί από άλλη μετοχή ή μήπως όχι, οπότε ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης θα επανέλθει στους 25 τίτλους

Την απάντηση θα δώσει ο οίκος FTSE.



Back2Top


Περισσότερα σχόλια στη σελίδα 2 - 3
στο τεύχος που κυκλοφορεί

Copyright © 2002-2017, Media2day Εκδοτική Α.Ε. :: Ταυτότητα :: Επικοινωνία :: Οροι Χρήσης :: www.euro2day.gr